Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai es varu maksāt par ceļojumu pa daļām?

Atbilde: Jā, Nikos Travel piedāvā iespēju maksāt par pirkumiem pa daļām. Pirmā iemaksa ir avansa maksājums, un pēc tam līdz maksājuma termiņa beigām ir iespēja maksāt Nikos Travel birojā vai veikt pārskaitījumu.

2. Ja manā rezervācijā ir izmaiņas, kā es par to uzzināšu?

Atbilde: Visa informācija par Jūsu ceļojumu tiek nosūtīta tieši Jūsu ceļojumu konsultantam, kurš ļoti rūpīgi kontrolē šo datu nodošanu. Ja Jūsu lidojums ir aizkavējies, Jūs par to uzzināsiet no konsultanta.

3. Ja es nevaru doties ceļojumā, ko darīt?

Atbilde: Pirmkārt, nav jāskumst. Jums būs jāraksta pieteikums par ceļojuma atcelšanu, lai mēs varētu veikt nepieciešamos pasākumus. Jums tiks atgriezta daļa no maksājuma summas, izņemot avansa maksājumu.

4. Ja viens cilvēks no mūsu grupas atsakās no ceļojuma, vai var mainīt rezervāciju?

Atbilde: Ja kāds no Jūsu kompānijas diemžēl nevar doties ceļojumā, Jums par to jāpaziņo savam ceļojumu konsultantam, kurš, ņemot vērā situāciju, ieteiks Jums, kā vislabāk rīkoties.

5. Vai es varu iegādāties apdrošināšanu, ja ceļojums tika iegādāts jau sen?

Atbilde: Jā, Jūs varat iegādāties apdrošināšanu, pat ja rezervācija tika veikta sen un pat ja ceļojums notiks jau rīt.